Fb Fb

Наукова і науково-технічна діяльність є невід’ємною складовою системи вищої освіти України. Вона відіграє важливу роль як з погляду створення нових знань і отримання вагомих наукових результатів, так і з погляду формування кадрового потенціалу ВНЗ та підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців.

ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція
«Методичний пошук вчителя математики»

25.04.2019 р.

На факультеті математики, фізики і технологій Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського відбулась ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Методичний пошук вчителя математики».

Відкрила пленарне засідання конференції доктор педагогічних наук, професор Коломієць Алла Миколаївна, проректор з наукової роботи Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, яка, зокрема, зазначила, що нині суспільство має потребу в новому поколінні педагогічних кадрів, здатних впроваджувати у життя концепцію Нової Української Школи. Запорукою її реалізації є ефективна методична підготовка майбутнього вчителя та здатність сучасного вчителя математики вдосконалювати та розвивати методичну компетентність.

На пленарному засіданні з доповідями виступили:

Кривошея Ігор Михайлович - педагог Центру, вчитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель - методист, Відмінник освіти України, нагороджений знаком МОН України "Василь Сухомлинський", переможець міського конкурсу "Людина року"; в номінації "Освітянин року", член Адміністративної ради Міжнародного комітету математичних змагань (штаб - квартира в м. Париж, Франція);

Катюха Олександр Якович - вчитель математики Вінницького технічного ліцею, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист;

Томащук Микола Володимирович - вчитель математики та інформатики Гулівського НВК «ЗЗСО І – ІІ ст. – ЗДО»;

Шатківська Вікторія – студентка спеціальності 6.040201 Математика* Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

Тематичні напрями конференції:

1. Сучасні інноваційні технології навчання учнів математики

2. Актуальні завдання реалізації концепції Нової української школи

3. Стратегії партнерства школа – педагогічний заклад вищої освіти

За матеріалами поданих на конференцію доповідей підготовлено збірку статей учасників конференції за вказаними тематичними напрямами.

Для участі в конференції зареєструвались 70 учасників з чотирьох областей України.

Переглядів: 100