Fb Fb Fb

Наукова і науково-технічна діяльність є невід’ємною складовою системи вищої освіти України. Вона відіграє важливу роль як з погляду створення нових знань і отримання вагомих наукових результатів, так і з погляду формування кадрового потенціалу ВНЗ та підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців.

Профорієнтаційні зустрічі на спеціальність 015
«Професійна освіта (Комп’ютерні технології)»

20.02.2019 р.

Нещодавно доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Шахіна Ірина Юріївна здійснила профорієнтаційні зустрічі у закладах освіти м. Вінниці: Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3 ім. Михайла Коцюбинського Вінницької міської ради», «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Вінницької міської ради», Загальноосвітня школа I-III ступенів № 12 Вінницької міської ради», Державний навчальний заклад «Вище професійне училище № 7 м. Вінниці» (у випускних групах № 5, 8, 21, 29, 33).

Розмова з учнями відбувалася з питань вступної кампанії в наш університет, а саме про умови вступу на спеціальність 015 «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)», стосувалася освітнього процесу, матеріально-технічної бази, вартості навчання та дозвілля студентів.

Викладач детально познайомила учнів із діяльністю кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті, охарактеризувала її професорсько-викладацький склад, наповнення інформаційно-освітнього середовища кафедри, вказала на високу конкурентоспроможність випускників на ринку освітніх послуг.

Акцентувалася увага учнів на тому, що фахівець спеціальності «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)» поєднує в собі глибоку інженерну підготовку в галузі інформаційно-комунікаційних технологій, а також фундаментальну психолого-педагогічну підготовку. Інженерно-педагогічна спеціальність відноситься до спеціальностей широкого профілю.

Студенти навчаються застосовувати графічні інтерактивні програми у режимі 3D моделювання, оволодівають методами об’єктно-орієнтованого, логічного, системного та прикладного програмування, розроблення веб-орієнтованих інформаційних систем, застосування систем автоматизованого управління та проектування.

Інженер-педагог може навчатися загально технічним і спеціальним (фаховим) дисциплінам у галузі комп’ютерних технологій, може бути програмістом, фахівцем комп’ютерних технологій та обслуговувати комп’ютерні мережі на підприємствах і закладах. Фахівці такого профілю підготовки можуть займати керівні посади в районних, міських і обласних органах освіти.

Кафедрою було підготовлено друковану рекламну продукцію про спеціальність 015 «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)», яку роздано учасникам заходів.

Загалом зустрічі відбувалися в приємній і щирій атмосфері та викликали інтерес у старшокласників щодо подальшого навчання в університеті. У профорієнтаційних заходах взяли участь понад 200 учнів шкіл Вінниці. Учнів та їх батьків було запрошено на Дні відкритих дверей, щоб особисто познайомитися з Величним Педагогічним!

Тож дякуємо за допомогу в організації зустрічей керівникам вищезазначених закладів та чекаємо наших абітурієнтів на навчання 1 вересня !

Ірина Шахіна

Переглядів: 323