Fb Fb

Наукова і науково-технічна діяльність є невід’ємною складовою системи вищої освіти України. Вона відіграє важливу роль як з погляду створення нових знань і отримання вагомих наукових результатів, так і з погляду формування кадрового потенціалу ВНЗ та підвищення якості підготовки висококваліфікованих фахівців.

Педагогічний інсайт: освітні технології ХХІ століття

20.03.2019 р.

Буклет

Презентовано творчий проект «Педагогічний інсайт: освітні технології ХХІ століття». Керівник і організатор проекту– доцент кафедри педагогіки і професійної освіти Хамська Н.Б.

Його учасниками були студенти факультетів іноземних мов, філології і журналістики імені Михайла Стельмаха; історії, етнології і права; математики, фізики, технологій; фізичного виховання і спорту; природничо-географічного.

У презентації проекту взяли участь кращі вчителі міста, області, України, які є мобільними, ІКТ компетентними, критично мислячими, здатними до розв’язання проблем, вміють гармонійно поєднати творчість і раціональність, мають навички ефективної комунікації, і займають активну громадянську позицію.

Кожен з присутніх вчителів – це у минулому випускник нашого університету, який продовжує його прославляти не тільки у межах міста й області, а й на теренах нашої держави та навіть за її кордоном і в цьому полягає та духовна сила, що забезпечує зв’язок і наступність поколінь.

«Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині». Так ось наш заклад вищої освіти не може стояти осторонь школи, адже він педагогічний і нам не байдуже, хто виходить зі стін нашого універитету. Відповідно, школа зацікавена, хто буде навчати і виховувати. Отже, співпадають прагнення обох сторін: підготувати фахівців – відібрати найкращих. Саме тому співпраця педуніверситету і школи є необхідною умовою успішності освітнього процесу. Про тісну співпрацю педуніверитету і школи розповіли у своєму інтерв’ю директор середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 ім. Д.І. Менделєєва ВМР – Загородній Сергій Петрович, заступник директора гуманітарної гімназії №1 імені М.І. Пирогова Вінницької міської ради – Шмигун Ганна Вікторівна. Про співпрацю школи і педуніверситету зазначали в інтерв’ю і студенти ЗВО, які проходять практику в загальноосвітніх навчальних закладах.

Рекламою про професію вчителя було розпочато презентацію проекту.

Переваги Інтернет технологій представив Владислав Олегович Качур – вчитель іноземних мов Вінницької приватної гімназії «Дельфін», один з п’ятірки найкращих вчителів України премії Global Teacher Prize, Лауреат Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року», переможець конкурсу «Вчитель року», лауреат і призер Всеукраїнського конкурсу Microsoft «Вчитель-новатор», лауреат конкурсу молодих педагогів «Надія»

Технологію перевернутого навчання презентував Слушний Олег Миколайович – заступник директора і вчитель інформатики Комунального навчального закладу «Загальноосвітня школа №20 Вінницької міської ради», учасник премії Global Teacher Prize, переможець міського конкурсу молодих педагогів «Надія», переможець міського конкурсу «Ярмарок фахових сподівань», переможець конкурсу «Продуктивний педагог», переможець міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник - 2012 року», неодноразовий учасник міжнародних виставок «Інноватика в сучасній освіті» і «Сучасні заклади освіти». Технологія працює таким чином: домашнє завдання для учнів це ознайомлення з теоретичним матеріалом шляхом перегляду відео фрагментів, а в класі разом з учителем учні аналізують отримані знання і застосовують їх на практиці.

Студенти мали можливість ознайомитися з технологією розвитку емоційного інтелекту, яку представила Бахтіна Алла Вікторівна, вчитель української мови та літератури Комунального навчального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітньої школи-гімназії №6 Вінницької міської ради» – Лауреат Дев’ятого Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», переможець міського конкурсу «Ярмарок фахових сподівань», призер міського конкурсу «Класний керівник року». Вчителька продемонструвала як можна формувати в учнів здатність до спілкування, вміння усвідомлювати свої емоції та розуміти почуття інших людей шляхом вивчення глибинної поезії рідної української мови, що лежить в основі нашого генетичного коду.

Вчитель іноземних мов Вінницького технічного ліцею Киналь Анна Юріївна – переможець міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року 2009», призер обласної Програми «Розвитку інформаційний телекомунікаційних та інноваційних технологій в закладах освіти Вінницької області до 2015 року», випускниця програми Teaching Excellence and Achievement Program, випускниця проекту Міжнародної програми обміну «Відкритий світ» демонструвала учасникам Педагогічного інсайту технологію інтегрованого навчання. Сутність її полягає в тому, що освіта розглядається крізь призму загальної картини світу його цілісності. Міждисциплінарні рамки стираються. Студенти мали можливість побачити як можна поєднати вивчення хімії, біології, географії, німецької.

Шаповал Ярослав Юрійович, вчитель географії Комунального навчального закладу «Загальноосвітня школа №20 Вінницької міської ради» учитель-початківець, проте вже в цьому році став переможцем міського конкурсу молодих педагогів «Надія».

Ярослав Юрійович презентував урок геогафії засобами ігрових технологій. Учасники проекту були включені в гру, яка формує предметну компетенцію.

Завершила роботу Педагогічного інсайту Гапчук Яна Анатоліївна одна з найкращих учасниць конкурсу педагогічної майстерності, викладач кафедри романо-германських мов та зарубіжної літератури факультету іноземних мов. Яна Анатоліївна готує студентів до практичної роботи в школі, впроваджуючи технології імерсійного навчання. Це занурення в іншомовне середовище і завдяки цій технології студенти Яни Анатоліївни перебувають в умовах постійної, активної взаємодії.

Доцент кафедри педагогіки і професійної освіти Н.Б. Хамська

Переглядів: 99