19.03.2024 р.

ВДПУ продовжує розширювати міжнародну співпрацю!

Перша стартова зустріч розпочалася!

Протягом 19-21 березня 2024 року партнери з Німеччини, Грузії, Греції та України працюють над проектом «Перевизначення вищої освіти в цифровому контексті, одночасно просуваючи загальну, інклюзивну та стійку структуру на основі найкращих практик та рекомендацій ЄС»

Огляд проекту, обговорення забезпечення якості, робочі програми та план розповсюдження є основними темами мозкового штурму на зустрічі.

Ця співпраця планує об’єднати національних учасників та зацікавлених сторін, щоб висвітлити потреби різних вищих навчальних закладів (ВНЗ) в Україні та Грузії, як окремо, так і на рівні країни. Метою проекту є навчання персоналу та викладачів новим навчальним програмам та розробка рекомендацій щодо політики щодо вирішення проблем підключення віддалених ВНЗ. Зрештою, ми прагнемо узгодити вимоги ринку праці та потреби учнів, подолати розрив між основними навичками та наявними робочими місцями, адаптуватися до швидко мінливого робочого середовища та запровадити інноваційні навички. Зокрема, RE-DIRECTION розширить можливості українських і грузинських університетів за допомогою інноваційних методів навчання шляхом оновлення поточних навчальних програм, щоб охопити цифровість, стійкість та інклюзивність.

Ми щиро вдячні за теплий прийом і підтримку України нашим партнерам з Грузинського міжнародного університету.

VSPU continues to expand international cooperation!

The first kick-off meeting started!

During 19-21 March 2024 partners from Germany, Georgia, Greece and Ukraine working on the project „Redefining higher education in a digital context, while promoting a common, inclusive, and sustainable framework based on EU best practices and policy recommendations“

The project overview, discussing quality assurance, WPs and dissemination plan are the main points of brainstorming at the meeting.

This cooperation plans to bring together national actors and stakeholders to highlight the needs of various Higher Education Institutions (HEIs) in Ukraine and Georgia, both individually and at the country level. The project goal is to train staff and instructors in the newly designed curricula and develop policy recommendations addressing the connectivity challenges of remote HEIs. Ultimately, we strive to align with labor market demands and learner needs, bridge the gap between essential skills and available jobs, adapt to rapidly changing workplace environments, and introduce innovative skills. Specifically, RE-DIRECTION will empower Ukrainian and Georgian universities with innovative teaching methods by updating current curricula to encompass digitalization, sustainability, and inclusivity.

We are sincerely grateful for the warm welcome and support of Ukraine to our partners from Georgian International University.